AVEX computer systems 

E-shop  
Zasílat novinky e-mailem:

EET

TÝKÁ SE VÁS EET
ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB?
MÁME PRO VÁS VŠE CO POTŘEBUJETE

SPOLEHLIVÁ ZAŘÍZENÍ


Pečlivě vybíraná a otestovaná vhodná zařízení.

 

SNADNO OVLADATELNÝ PROGRAM

Všechna řešení splňují současnou legislativu. Provádíme pravidelnou aktualizaci a zabezpečení.

ZAJÍMAVOU CENU

Jednou nakoupíte a máte vše co potřebujete bez dalších pravidelných paušálních poplatků.

TECHNIKA NA ZPROVOZNĚNÍ

Servis a školení obsluhy na místě ve vaší provozovně.

SLUŽBY

Pomůžeme se získáním certifikátu BKP od Finanční správy.
Pomůžeme se zřízením internetu na provozovně.
Zajistíme dostupnou, rychlou a kvalitní servisní podporu.

 

 

Nejlevnější EET kasa   Nejlevnější EET pokladna s WIN 10
  • Základní pokladna pro vaše podnikání
  • Ideální pro menší obchodní provozy i stánkový prodej
  • Provoz na baterii
  • Jednoduchá obsluha i údržba
  • Přehledné menu
  • Nově připojení přes WiFi bez příplatku
  • Automatické bezplatné aktualizace
  • Cena od 6 970 Kč bez DPH
 
  • Vlastní PC nejen pro EET
  • Ideální pro specializované prodejny a menší provozy
  • Kvalitní 15,6‘‘ displej
  • Nejekonomičtější řešení
  • Předinstalován CÍGLER SOFTWARE Prodejna SQL mini
  • Cena od 12 840 Kč bez DPH

Nejprodávanější EET systém pro RESTAURACE   Mobilní EET pokladní systém
  • Ideální pro restaurace a jiné pohostinské prostory
  • 15“ odolný dotykový displej
  • Rychlý a úsporný provoz tiskárny EPSON
  • Kompaktní malé PC pro EET i jinou kancelářskou práci
  • Předinstalován SW KASAMAX GASTRO
  • Cena od 25 500 Kč bez DPH
 
  • Nejvýkonnější tablet připravený pro EET
  • Ideální pro obchody, restaurace, venkovní provozy
  • Ultralehká a kompaktní pokladní tiskárna EPSON
  • LTE modem pro připojení odkudkoliv
  • Předinstalován SW KASAMAX GASTRO
  • Cena od 20 790 Kč bez DPH

 

 

 
 
CO BYSTE MĚLI VĚDĚT
O ELEKTRONICKÉ EVIDENCI TRŽEB

 

Co je vlastně EET (elektronická evidence tržeb)?
Elektronická evidence tržeb spočívá v tom, že je evidována každá platba a zákazník obdrží od obchodníka účtenku s unikátním kódem (FIK – fiskální identifikační kód). Postup bude takový, že nejpozději při uskutečnění evidované tržby odešle obchodník datovou zprávu prostřednictvím internetového připojení na server Finanční správy, kde budou informace uloženy, a bude vygenerován unikátní kód. Tento kód bude ihned odeslán zpět obchodníkovi na jeho koncové zařízení, které jej vytiskne na účtenku.

   

Jaké tržby se evidují?
Tržby v hotovosti = realizované jiným způsobem než bankovním převodem, tj. zejména: hotovost, platební karty, stravenky, poukázky, elektronické peněženky a obdobné prostředky i transakce mezi podnikateli (např. dodávka piva pivovarem restauraci), pokud je hrazeno „v hotovosti“. Systémové výjimky např. nahodilé příjmy, regulované subjekty, obce, příspěvkové organizace, plnění zaměstnancům z kolektivní smlouvy atd.

Co se při EET nehlídá?
Data odesílaná na Finanční správu neobsahují informace o tom, jaký je stav hotovosti v pokladně, ani to, jaké konkrétní zboží či služby jsou zákazníkovi účtovány.
Prodávající je povinen vystavit zákazníkovi účtenku, přičemž zákazník nemá povinnost účtenku převzít.

Poplatky
Poplatek za digitální certifikát = 0 Kč

Sankce
Kontrolu plnění povinností uložených zákonem o EET budou provádět finanční a celní úřady v rámci vyhledávací činnosti, formou místního šetření (kontrolní nákupy). Při zjištění porušení povinností prodávajícího (nevystavení účtenky zákazníkovi, neodeslání datové zprávy s údaji o evidované tržbě, apod.) bud uložena pokuta až do výše 500 000 Kč.
V případě zvlášť závažných porušení povinností, může dojít k nařízení o okamžitém uzavření provozovny nebo pozastavení výkonu činnosti.

Co když vypadne internet?
Pokud nebude spojení na server finanční správy, je možné po uplynutí mezní doby odezvy (min. 2 sekundy) vystavit účtenku bez FIK (jedinečného kódu ze serveru finanční správy).
SW řešení: pokladní zařízení se automaticky připojí, jakmile je spojení obnoveno, a odešle data (povinnost odeslat do 48 hodin). Zákazník výpadek nepozná – prodleva v řádu jednotek sekund. Povinnost opatřit účtenku zjednodušeným elektronickým podpisem (PKP).

Sleva na dani v souvislosti s EET
Sleva na dani z příjmů pro podnikající fyzické osoby 5 000 Kč. Zároveň lze uplatnit náklady na evidenci jako daňově uznatelné. Jde o paušální slevu, není nutno prokazovat výši skutečných nákladů. Uplatnění za období, ve kterém začne podnikatel evidovat tržby.

Co je třeba udělat?

- Včas zvolit vhodného a seriózního dodavatele pokladního systému, s ohledem na ochotu a pružnost servisu a technické podpory.
Toto je velmi důležité, protože v případě „neevidence” tržeb z důvodu poruchy pokladníého systému se prodávající vystavuje sankcím odorgánů Finanční správy.
- Získat autentizační údaje (3 měsíce před účinností zákona) na portálu prostřednictvím přístupových údajů do datové schránky nebo osobně na kterémkoliv územním pracovišti finančních úřadů.

- Přihlásit se na portál EET, registrovat provozovny, lze nastavit přístupy a oprávnění.
- Stáhnout a nainstalovat autentizační certifikáty.
3 měsíce před spuštěním ostrého provozu budou finanční úřady připraveny na:
- Přidělování autentizačních údajů, tj. přihlašovacích údajů na portál správce daně
- Vydávání závazných posouzení o tom, zda je platba evidovanou tržbou nebo zda platba může být evidována ve zjednodušeném režimu
- Vydávání povolení k evidování ve zjednodušeném režimu

Co potřebuji podnikatelé k zprovoznění EET ve své provozovně?

Obecně k naplnění podmínek zákona o evidenci tržeb je nutné DATOVÉ PŘIPOJENÍ (internet nebo mobilní internetové připojení), které umožní se ve chvíli přijetí platby spojit s Finanční správou, jež do 2 sekund vygeneruje a zašle fiskální identifikační kód. Ten bude vytištěn na účtence. Dále je nutné ZAŘÍZENÍ (přístroj) včetně softwaru nebo aplikace, které umožní platbu (tržbu) zaevidovat, spojit se s Finanční správou, přijmout zmíněný fiskální identifikační kód a údaje odeslat, jakož též vytisknout účtenku (kterou dáte k dispozici kupujícímu).

 

 

 

©AVEX COMPUTER SYSTEMS, spol. s r.o. 2013 Webdesign inoWeb, tvorba webových stránek na zakázku
Facebook